Tänään on 24 Marras 2017, 23:30

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: joo että terve!
ViestiLähetetty: 16 Helmi 2014, 14:00 
Poissa

moi. olen 12v poika. haluaisin aloittaa airsoftin. mistä aloitan? kannataako hankkia sähkö vai jousi viritteinen ase? entäs puku? saanko osallistua peliin kun olen 12v? haluisin jonkun ak aseen. entäs suoja varusteet?

Profiili  

Viestin otsikko: Re: joo että terve!
ViestiLähetetty: 24 Helmi 2014, 13:15 
Poissa
Colonel

Tiimi: Ehasa
hokkane12 kirjoitti:
moi. olen 12v poika. haluaisin aloittaa airsoftin. mistä aloitan? kannataako hankkia sähkö vai jousi viritteinen ase? entäs puku? saanko osallistua peliin kun olen 12v? haluisin jonkun ak aseen. entäs suoja varusteet?

On vähän hankala suositella kenellekkään mitään erityistä, sillä kaikilla on oma pelityylinsä. Aloittavan softaajan olisi hyvä käydä kokeilemassa lainavarusteilla airsoftia, jotta ei työntäisi heti useita satoja euroja tähän ja lopeta samantein. Itse aloitin softauksen perinteisellä jousitoimisella pistoolilla kavereiden kanssa. Silloin oli vain pistooli, suojalasit ja verkkarit.
Maastopukua/liivejä ei tarvitse/kannata hakea heti, ellei satu olemaan liikaa rahaa...
Suosittelen käymään kokeilemassa kaverin varusteilla airsoftia ja sitten miettimään lisää. Jos softaus kiinnostaa, niin kehotan aloittamaan jollain perus pistoolilla (kaasutoiminen) tai sitten lyhyt sähkötoiminen konepistooli (MP5). 12-vuotiaan ei kannata siis ostaa ensimmäisenä pitkää tarkkuuskivääriä joka on yhtä pitkä kuin itse pelaaja... Siinä kärsii liikkuvuus ja usein nuorelle pelaajalle aseen lataaminen voi olla haastavaa.

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]