Pelikokemuksia P2-3 ryhmänjohtajan näkökulmasta. (eli minä, kukaan ei varmaan arvannut...)
Erittäin hauskaa mättöä oli, pikkasen meidän ryhmä hajoili, tästä voin tosin syyttää vain itseäni, enhän mä nyt RJnä ekakertalaisena täydellinen voinut olla. Ensimmäinen puolikas meni niin että päästiin Ex-Tuoppiaan ja kuoltiin uudestaan ja uudestaan. Kerran päästiin jopa PFOR HQlle asti, jossa aiheutettiin yleistä pahennusta ja hämmennystä, samalla ampuen puoli puskaa täyteen kuulia.
Toisella pätkällä ei tullut kertaakaan mentyä PFOR HQn lähellä ollutta metsätien puoltaväliä pidemmälle mutta siellä tulikin ammuskeltua vihollista jos jonkin verran.
Tämän jälkeen toteutettiin valtaisaa mielipahaa vastustajassa aiheuttanut lipun räjäytys raja-asemalla. Sitten kykittiin Hanalassa ja ruiskittiin puskiin aina kun keltainen hihanauha vilahti.
Kun keltaiset vihdoin pääsivät ojalinjan yli, otin satunnaista porukkaa ja oman ryhmäni ja lähdimme hyökkäämään keltaisen sivustaan, heidän keskittyessään ampumaan Hanalaa puolustaneita joukkoja siitä respan viereltä. Loppujen lopuksi vastaiskumme voima pysähtyi, suuelta osalta siksi että kukaan ei lähtenyt etenemään. Itseä suuresti jäi nakertamaan etten päässyt kaupunkisotimaan Hanalassa, siinä aivan lopussa, mutta oma syyni kun otin osuman.
Muuten erittäin hyvät pelit ja ihmiset noudattivat sääntöjä ja olivat asiallisia.
Tässä nyt sitä larppipeliä odotellessa.
Jaakko "Jake" Komulainen P2-3 ryhmänjohtaja.
AirAhma over and out.
_________________ Turpa kii ja tee mulle voileipä!
|