Ihan jees pelit, ei mitään kummallista muttei totaali pettymyskään.
Tuosta kolmannesta osapuolesta, sitä on kokeiltu tuhannessa ja yhdessä skenussa, joka ikinen kerta se on ns "egon buustaus" porukka, kertaakaan en ole sen nähnyt tuovan mitään hyvää peliin. Eikö sitä peliä saa millään kiinnostavaksi kahdella osapuolella?
Hiukan myöhästyi pelit, jos ei pelaajat ole valmiina niin ei voi mitään. Se on henkilökohtainen voi voi jollei annetussa aikataulussa perille ehdi. Olkoot sitten tulematta. Jatkossa toivoisin siis että mennään aikataulun mukaan, nyt odoteltiin turhankin paljon.
Seuraava ei koske pelinjohtoa vaan pikemminkin pelaajia. Aluksi ottakaa ne helkutin osumat vaikkei ampujaa näy. Lisäksi tuli tilanne jossa tavattiin mercit, kaverit jutteli ja hyvissä mielissä lähdettiin jatkaa. Seuraavaksi he tulevat käsi ylhäällä kohti ja kyselevät ootteko edelliset kaverit? noh turistaan siinä ja yks kaks yllättäen kuuluu"puukko". Oikeesti, olisitte homman voineet hoitaa järkevästi vaikka avaamalla tulen hiukka kauempaa, oman geardo egon buustausta sanon mä, jos tapellaan ni rehdisi sitten, vai pelottiko kivääri;) Noh lohtua toi Merccien vartioinnit hanalassa jossa kaverit käveli kolmesti metrin päästä ohi ja kyllä olin aukeassa paikassa.
Itse pelissä radio/headsetti otti ja petti joten en saanut yhteyttä komentajaan, kymmeniä kertoja huutelin apuja ja tilannetta korkkilalle muttei tieto mennyt perille. Jokainen voi päätellä mitä tapahtuu jos tiedustelijoilla ei radiot toimi... for ever alone.
Loppuun vielä vinkki ssg:n trk parille, menkää sinne puskaan. Aukeassa metsässä ei edes se kasa juuttia tee näkymättömäksi.
Pelimaksusta sen verran että jos siitä joku kehtaa vinkua niin menköön töihin, kuitenkin järjestäjät näki hitosti vaivaa siihen että porukka pääsee mättämään huolella hienolle alueelle. Plussat siitä heille.
|